Maksekeskuse lisamine

E-poe loomine: Maksekeskuse seadistamine

Kui soovid e-poes kasutada Maksekeskuse makselahendust, siis alustamiseks täida Maksekeskuse liitumisavaldus. Peale seda võtab Maksekeskus sinuga ühendust. 

Maksekeskuse pangalinkide seadistamiseks tuleb sisse logida nii Shoprolleri Haldurisse kui ka Maksekeskuse admin keskkonda samaaegselt. Maksekeskuse seadistamiseks on vajalik mõlemasse keskkonda kopeerida mõningad andmed. Vaata allpool olevaid juhiseid Maksekeskuse seadistamiseks e-poe halduses:


1. Ava halduris Maksekeskuse seadistus

  • Ava halduris Lisad ja selle alt Makseviisid. 
  • Leia makseviiside valikust Maksekeskus ja klikka selle peal. 

2. Avaneb Maksekeskuse seadistus ShopRolleris

  • Maksekeskuse kasutamiseks sisesta Maksekeskusest saadud Poe ID ja API võti (Secret Key).
  • Kui andmed on sisestatud ja ühendus loodud, märgi linnukesega, milliseid makseviise e-poes kasutada soovid. 
  • Urli Maksekeskusesse lisamiseks leiad seadistuste all paremal lahtris. 

3. Kust leian Maksekeskuses vajalikud andmed?

  • Liidestamiseks vajalikud Shop ID ja API võtme (Secret key) leiad API seadete alt kaupmehe iseteenindusest aadressil merchant.maksekeskus.ee
  • Samuti kontrolli üle ja lisa Maksekeskuse seadetes  Return URL, Cancel URL ja Teavituste(Notifications) URL
  • Kõik sisestatud URLid peaksid olema sinu korrektse domeeni nimega ja lõpuga: /payment/maksekeskus/return (vt pilti)

Korduma Kippuvad Küsimused

1.Lisasin uue makseviisi Maksekeskuses, aga ei näe seda ShopRolleris makseviiside nimekirjas?

  • Kui aktiveerisid uue makseviisi Maksekeskuses, siis tuleb see makseviis aktiveerida ehk teha nähtavaks ka ShopRolleris Maksekeskuse seadistustes.
  • Kui ShopRolleris on Maksekeskuse seadistustes juba uus makseviis valikuna näha, siis tuleks selle makseviisi ette teha linnuke ning salvestada! Kui makseviisi ShopRollerisse Maksekeskuse seadistustes pole veel näha, siis see võib mõned tunnid aega võtta. 

2. Miks peale Maksekeskuse seadistamist mul ikkagi maksestaatus Tellimustel automaatselt ei muutu?

  • Kontrolli, kas maksekeskuse seadistustes oled sisestanud Notification, Cancel ja Return URLid.  Need on olulised sisestadam õigesti, et maksestaatus muutuks sinu ShopRolleri e-poes korrektselt. Url, mis kõikidesse lahritesse sisestada vaja on, näeb välja selline: www.domeen.ee/payment/maksekeskus/return

3. Miks peale SSL sertifikaadi lisamist ei muutu e-poes Tellimustel maksestaatus?

  • Kontrolli, et peale SSL sertifikaadi lisamist, on sinu makselahendusel muudetud seadistustes (kui seda nõutakse) http urlid https'ikst? See võib puudutada just Maksekeskuse makselahenduse kasutajaid (Seal tuleks muuta:  Notification, Cancel ja Return urli.
  • Logige sisse Maksekeskuse iseteenindusse -> liikuge vaatesse Seaded / Settings -> API -> veenduge, et returncancel ja notification url-ile oleks ka lisatud https, mitte http.

4. Mida teha, kui ma ei taha e-poodi veel avalikuks teha, aga Maksekeskus tahab e-poodi näha ja üle kontrollida?

  • Saad maksekeskusele saata e-poe eelvaate lingi, mille kaudu näevad nad e-poodi, ilma, et e-pood avalikuks on tehtud
  • maksekeskuse lisamine - e poe tegemine shoprolleris                                                                Kopeeri link ja saada see maksekeskusele!
    maksekeskuse lisamine - e poe tegemine

5. Seadistasin Maksekeskuse ja olen kontrollinud, et andmed on õiged. Ikkagi annab veateate: "Tehingu loomine ebaõnnestus. Viga (vigane päring). Palun proovi uuesti või kasuta teist maksevahendit"

  • Arvatavasti on andmete sisestamisel Lisad > Makseviisid > Maksekeskus jäänud sisse ka mõni tühik. Kontrolli, et tühikuid ei oleks, kui on, siis kustuta need ja proovi uuesti Maksekeskust aktiveerida.

6. Kas Maksekeskuse mooduli kasutamise eest ShopRolleris rakendub lisatasu.

  • Ei, ShopRoller mooduli kasutamise eest raha ei küsi. Aga Maksekeskusega tuleb eelnevalt leping teha ja nemad võivad oma maksekeskkonna kasutamise eest raha küsida. Leiad maksekeskuse kohta rohkem infot nende kodulehelt: www.maksekeskus.ee

Ei saanud vastust enda küsimusele? Võta ühendust Võta ühendust