Maksekeskus

Alustamiseks täida liitumisavaldus ja Maksekeskus võtab Sinuga ühendust. 

Maksekeskuse pangalinkide seadistamiseks tuleb sisse logida nii Shoprolleri Haldurisse kui ka Maksekeskuse admin keskkonda samaaegselt. Maksekeskuse seadistamiseks on vajalik mõlemasse keskkonda kopeerida mõningad andmed. 

Halduris liigu järgmisele menüü valikule:

Haldur > Lisad > Makseviisid

Makseviiside alt vali Maksekeskus. Seadista!

Avaneb järgmine aken:

Kopeeri Halduris väljadele Poe ID ja API võti (secret key). Vastava info leiad Maksekeskuse Admin keskkonnast API menüü alt.

Maksekeskuse admin keskonna vaade:

Lisaks tuleb Maksekeskuse Admin keskkonna API menüüs lisada lahtritesse “Return URL”, “Cancel URL” ja “Teavituste (notification) URL” Vastavate ridade urli saad kopeerida enda e-poe Halduris olevast  Maksekeskuse aktiveerimis juhendist (vaata järgmist pilti).

Salvesta mõlemas keskkonnas tehtud muudatused ja oledki valmis Maksekeskuse  kaudu makseid vastu võtma!


Korduma Kippuvad Küsimused


1. Miks peale Maksekeskuse seadistamist mul ikkagi maksestaatus Tellimustel automaatselt ei muutu?

  • Kontrolli maksekeskuse seadistustes oled sisestanud Notification, Cancel ja Return URLid.  Need on olulised sisestada, et maksestaatus muutuks Sinu ShopRolleri e-poes korrektselt. Url, mis kõikidesse lahritesse sisestada vaja on,näeb välja selline: www.domeen.ee/payment/maksekeskus/return

2. Miks peale SSL sertifikaadi lisamist ei muutu e-poes Tellimustel maksestaatus?

  • Kontrolli, et peale SSL sertifikaadi lisamist, on sinu makselahendusel muudetud seadistustes (kui seda nõutakse) http urlid https'ikst? See võib puudutada just Maksekeskuse makselahenduse kasutajaid (Seal tuleks muuta:  Notification, Cancel ja Return urli.

3. Mida teha, kui ma ei taha e-poodi veel avalikuks teha, aga maksekeskus tahab e-poodi näha ja üle kontrollida?

  • Saad maksekeskusele saata e-poe eelvaate lingi, mille kaudu näevad nad e-poodi, ilma, et e-pood avalikuks on tehtud
  • Kopeeri link ja saada see maksekeskusele!


4. Seadistasin Maksekeskuse ja olen kontrollinud, et andmed on õiged. Ikkagi annab veateate: "Tehingu loomine ebaõnnestus. Viga (vigane päring). Palun proovi uuesti või kasuta teist maksevahendit"

  • Arvatavasti on andmete sisestamisel Lisad > Makseviisid > Maksekeskus jäänud sisse ka mõni tühik. Kontrolli, et tühikuid ei oleks, kui on, siis kustuta need ja proovi uuesti makset sooritada.

Ei saanud vastust enda küsimusele? Võta ühendust Võta ühendust