Seadista Pakipoint
E-poe loomine: Lisa Pakipoint
Kasuta ka e-poe haldamisel Pakipointi, mis aitab sul lihtsasti kauba klientideni toimetada. Võta kõigepealt ühendust Pakipointiga ja sõlmi nendega leping.
1. Pakipointi seadistamiseks ShopRolleris, mine halduris Lisad ja selle alt võta Muud ning seejärel vali Pakipoint!
2. Seadistamise lehel, sisesta Kasutajanimi ja API võti ja määra, millise Tellimuse staatusega lähevad tellimused Pakipointi. Tee llinnukesed Tarneviiside juurde, mis peaksid Pakipointiga seotud olema. Pakipointi Method/Service on paika pandud ja seda muuta vaja ei ole, juhul kui Pakipoint selle kohta eraldi juhiseid ei anna.
Aktiveerimiseks määra Pakipoint aktiivseks ning lisa Live-keskkonda!
Korduma Kippuvad Küsimused
1. Miks ei ole minu e-poe tellimus jõudnud Pakipointi?
- Kontrolli, et tellimusega seotud Tarneviis on määratud aktiivseks ka Pakipointi seadistamisel.
- Kontrolli, et oled Tellimusel määranud vastava staatuse, mis tagab selle, et Tellimus otse pakipointi peaks saatma. Antud näite puhul peaks
minema ShopRollerist Pakipointi tellimused, mille staatus on "Kinnitatud"
- Kontrolli, et sama numbrilist tellimust ei ole juba Pakipointis ees olemas. Kui e-poes on tehtud ost tellimuse numrbiga, mis on Pakipointis juba olemas, siis see enam Pakipointi ei lähe.
2. Kui tühistada tellimus ShopRolleris, kas see info läheb automaatselt üle ka ShopRollerisse?
- Ei, automaatselt see info Pakipointi ei kandu. Sellisel tuleb tellimus ka Pakipointis tühistada.