Ühenda e-pood Smartaccounts raamatupidamistarkavaraga

E-poe seadistamine: SmartAccounts raamatupidamistarkvara lisamine


Kasuta ettevõtte raamatupidamiseks Smartccounts raamatupidamistarkvara ja hoia oma raamatupidamiseks kõik vajalik koos!

Loe lähemalt ka SmartAccountsi enda kodulehelt

1. Ava SmartAccountsi sünkroniseerimise seadistus 

  • Ava halduris Lisad > Müük > SmartAccounts
  • SmartAccounts seadistamiseks klikka ikoonil  Seadista!

Seadista Smartaccounts - e poe tegemine

2. Sisesta andmed ja testi ühendust sünkroniseerimise käivitamiseks

  • Avanenud aknas sisesta API võtmed. Võtmete saamiseks pöördu Smart Accounts'i klienditoe poole: saada kiri aadressil info@smartaccounts.eu või helista telefonil (+372) 660 3303. 
  • Seejärel klikka all Testi ühendust. See kontrollib, kas sisestatud andmed on korrektsed! 

Seadista Smartaccounts - e poe tegemine

3.Seadista makseviisid 

  • Veendu, et SmartAccounts.eu keskonnas oleksid loodud identsete nimedega makseviisid. Vastasel juhul võib tellimuste sünkroniseerimisel vigu esineda. Kui seadistused tehtud Salvesta!

Seadista Smartaccounts - e poe tegemine shoprolleris

4. Määra muud seadistused! 

  • Määra linnukesega sünkroniseerimisvalikud
  • Transpordi lisamiseks Tellimusele, sisesta Transpordi kood.
  • Transpordikoodi saad SmartAccountsi käest.

Seadista Smartaccounts - e poe tegemine


Uuri lähemalt Smart Accounts'i  kohta  SIIT

Korduma Kippuvad Küsimused

1. Kas ShopRolleris olevad tooted lähevad ka SmartAccountsi?

  • Ei, ShopRollerist SmartAccountsi tooteinfo ei lähe.

2. Kas ShopRolleris tellitud kauba kogused vähendavad laoseisu SmartAccountsis? 

  • ShopRoller saadab SmartAccountsile tehtud tellimused. SmartAccounts töötleb tellimused ja muudab laoseisu vastavalt. ShopRoller sünkroniseerib endale laoseisu ja kirjutab ümber oma laoseisu. ShopRoller eeldab, et SmartAccountsi laoseis on alati õige.

3. ShopRolleri tellimustel on erinevad staatused: uus, makstud, kinnitatud, täidetud, katkestatud. Kas need mõjutavad kuidagi imporditavaid andmeid või tellimusi?

  •  ShopRoller valmistab tellimuse ekspordi vastavalt SmartAccountsi nõudmstele. Hetkel ShopRoller ei edasta tellimuse staatust, ja eksporditakse kõik tellimused. 

4. Kui e-poes on tehtud mingile tootele allahindlus. Kas siis ekspordi käigus tulevad üle müügihinnad, millega realselt e-poe tellimus vormistati või rakendatakse täishinnad, mis SmartAccounts süsteemis sees on?

  • ShopRoller edastab tellimuse info SmartAccountsile nende hindadega ja soodustustega, millega oli e-poes müüdud.
  • 5. Kas saab eksportida e-poe tellimusi mingi kindla perioodivahemikus?

    • ShopRoller ei võimalda perioodilist eksporti, ainult sünkroniseerimist, see tähendab, et kõik tellimused, mis on ShopRolleris, kõik exporditatakse ka SmartAccountsile.

    6. Kui SmartAccountsis pole e-poes teinud tellimuse kliendi nime või muid andmeid, kas sellisel juhul luuakse uus klient?

    • ShopRoller edastab kliendi tunnuse, juhul, kui see on teada. Kui tunnust teada ei ole, siis loob SmartAccounts uue kliendi edastatud andmete baasil.

    7. Shoprolleris on SmartAccountsis lisaks veel kümmekond makseviisi, mida ma ei kasuta, kas SmartAccountsis peab ikkagi looma antud makseviisid või mitte.

    •  Ainult juhul, kui vaja SmartAccountsi poolt need maksed kuidagi eraldada või tuvastada.

    Ei saanud vastust enda küsimusele? Võta ühendust Võta ühendust