Erplyga sünkroniseerimine
E-poe loomine: Erply kassasüsteemiga sünkroniseerimine
Erply lao-ja kassatarkvara aitab sul pidada laoarvestust ja mõõta müügi tulemuslikkust.
PS! Kui Sul on olemas juba toimiv ja aktiivne e-pood, kus tooted sees, siis enne Erplyga ühendamist võtke ühendust klienditoega: info@shoproller.ee või helistage +372 687 1400 ja andke teada oma soovist. Vaata all pool olevaid juhiseid, kuidas Erply ja e-poe vahel ühendus luua:
1. Leia Erply seaded
- Selle jaoks, et Erply ShopRolleri platvormiga ühildada, peaksid kõigepealt minema halduris Lisad > Müük > Erply
- Ava Erply seaded
2. Sisesta vajalikud ühenduseks vajalikud ligipääsud
- Kliendikood
- Kasutajanimi
- Salasõna
Seejärel klikka andmete all Testi ühendust. See kontrollib, kas sisestatud andmed on korrektsed ja ühenduse loomine õnnestub.
Kui uuendad kasutaja andmeid Erplys, muudad kasutajat või parooli, siis tuleb andmeid uuendada ka ShopRolleris Erply seadetes. Muidu katkeb ühendus kahe tarkvara vahel ning andmed ei liigu.
2. Tee impordi ja expordi valikud
- Vali seadistustest, millist infot vaja importida Erplyst e-poodi ja samuti exportida e-poest Erplysse.
- Määra sünkorniseerimiseks valikud ja tee linnuke selle ette.
4. Määra aktiivseks ja vali põhiladu
- Seejärel teha seadistus Aktiivseks ja Salvestada!
- Peale sünkroniseerimise käivitamist peaks minema halduris Seadistused > Laod ja sealt valima nüüd sobiva põhilao.
- Juhul, kui Seadistus > Laod kuvatakse kaks Põhiladu, peaks valima põhilaoks alumise Põhilao.
NB! Automaatse sünkroniseerimise esmakordne käivitumine peale mooduli sisse lülitamist võib võtta aega umbes 30 minutit! Edasised sünkroniseerimised toimuvad juba vastavalt märgitud intervallide tagant.
Korduma Kippuvad Küsimused
1. Lisasin Erplysse uued pildid, aga need ei tule ShopRollerisse üle.
- Kui olete ka uus Erply kasutaja võib samuti probleem üldistes õigustes olla ja peaksite seda Erplyst üle täpsustama.
2. Erplyst ei tule tooted läbi?
- NB! Erply toodete ja tootegruppide import on iga 4 tunni tagant.
- Kui sünkroniseerimine Erplyst on tehtud, kontrolli, et ladude alt oleks valitud uus põhiladu. Selleks võta halduris Seadistuste alt lahti Laod!
- Kontrolli, kas Erplys on tootekaardil pandud "Linnuke" "Näita e-poes"
3. Erplys olevat tootegruppi ei kuva e-poes?
- Kontrolli, kas tootegrupile on lisatud linnuke "Näita e-poes!" seadetes. Erplys leiad selle:
1) Uue versiooni puhul: Pim > Tootegrupid. Avaneb tootegrupi puu, tee tootegrupil parem klikk ja vali sealt Muuda. Avaneb tootegrupi kaart, kus saate muudatuse teha.
2) Vanema versiooni puhul: Ladu > Tootegrupid. Avaneb tootegrupi puu, tee tootegrupil parem klikk ja vali sealt Muuda. Avaneb tootegrupi kaart, kus saate muudatuse teha.
4. Kuidas importida Erplyst tootega seotud failid?
- Tee lahti oma Erply seadistused halduris: Lisad > Müük > Erply. Märgi toodete Impordi toodete seotud failid valikus "Jah" ja vaata, et toodete import oleks lubatud.
5. Erply tellimused ei tule Shoprollerist üle Erplysse
- Kontrolli, kas erply kasutajal (ShopRolleris sisestatud) on antud vajalikud õigused või ligipääsud.(põhilaole ligipääs)
- Kontrolli ega Erplys ei ole juba sama numbriga Tellimusi. Sama numbriga tellimusi Erply sisse topelt ei lase.
6. Erplyst läbi tulnud kaubamärke ei näita e-poes
- Kontrolli, kas Kaubamärkidel on tooted küljes. Kui ükski toode pole seotud kaubamärgiga, siis kaubamärki poodi ei lisata.
7. Kuidas ja millisel kujul kuvatakse e-poes Erplyst tulevat laoseisu?
- Erply seadistamisel Lisad > Müük > Erply (laoseisude import) on võimalik valida 2 laoseisu kuvamise varianti: füüsiline laoseis ja vaba laojääk(miinus broneeringud)
Laojäägi terminite selgitus:
1) Füüsiline laojääk puhul kuvatakse laoseis ilma broneeringuta. See tähendab, kui nt laoseis on 10 ja sellest 3 on broneeringud, siis laoseisu kuvatakse ikka laokoguseks 10 kliendile
2) Vaba laojääk (miinus broneeringud) puhul kuvatakse kliendile laoseis 7, kui tehtud on 3 broneeringut 10'st.
8. Kas ShopRolleris saab kuvada Erplys tehtud komplekttoodet?
- Ei, ShopRolleris sellist tooteversiooni nagu komplektoode ei ole, seega peaks need tooted tegema tavatootena või maatrikstootena
9. Pärast Erplyga sünrkroniseerimise käivitamist ei tule tooted või laoseisud üle e-poodi.
- Kontrolli, kas peale sünkroniseerimist lisasid Seadistus > Laod alt põhilao. Kui sinna tekkinud kaks Põhiladu, peaks valima alumise Põhilao!
10. Kustutan Erplyst tootepildid, aga Shoprolleris on need endiselt alles?
- Kui erplyst on tootepildid kustutatud, tuleb need kustutada ka Shoprolleri poole pealt. Automaatselt tootepildid ei kustu, peale Erplyst kustutamist.
11. Tegin erplys hinnakirja, kas saan kuidagi selle importi e-poodi kiirendada
Saad Erplys tehtud hinnakirja kiiresti e-poodi importida. Kui oled Erplys hinnakirja valmis teinud, siis mine ShopRolleris Lisad > Müük > Erply ja tee lahti Erply liidese seadistus ja seal on olemas nupp hinnakirja kiireks impordiks. Klikka nupule Impordi.
12. Erplys on toode broneeritud ja laoseis muutunud, aga ShopRolleris pole laoseis muutunud?
- Kontrolli, et ShopRolleris oleks Erply seadistustes valitud Laoseisude impordi juures valitud Vaba laoseis (miinus broneeringud)
13. Muutsin Erplys parooli/kasutaja andmeid, kas pean muutma midagi ka ShopRolleris
- Jaa, sellisel juhul tuleks ligipääsud ära muuta ka ShopRolleri Erply seadistustes, muidu ühendus kahetarkvara vahel katkeb.
- Peale uute ligipääsude sisestamist, kasuta Testi ühendust nuppu, veendumaks, et andmed on õiged ja ühendus toimib.
14. Kui kustutan tootepildid ära Erply poole pealt, siis kas pildid kustuvad ära automaatselt ka ShopRolleri poolel?
- ShopRolleri keskkonnas salvestatakse tootepildid ja seda turvalisuse pärast. Seega kui Erplyst tootepildid eemaldada, siis automaatselt need ShopRollerist ei eemaldu. Kui Erplyst on pilt eemaldatud, siis peaks ShopRolleri keskkonnas, tootekaardilt, samuti antud tootepildi eemaldama. Siis enam uuesti järgmise sünkroniseerimisega pilt üle ei tule.
15. Tegin tootegruppidele hinnakirja, kuid soodustust ei ole e-poes rakendunud.
- Kontrolli, et oled sooduse lisanud ka peatootegrupi alamgruppidele. Ainult peagrupile tehtud soodustus ei rakendu automaatselt alamgruppidele.
16. Kas need tooted, mis ei ole laotooted tulevad samuti Erplyst ShopRollerisse?
- Jah, tooted, mis ei ole laotooted sünkroniseeritakse samuti Erplyst ShopRolleri keskkonda.
17. Kuidas seadistada anonüümne klient?
- Erply tellimuste ekspordil saab nüüd seadistada, et kui ostjaks on anonüümne klient (ei ole sisse loginud) siis seotakse see erplys kindla kliendiga. Näiteks erplys “Anonüümne eraklient” või “Anonüümne äriklient”. Seadistuse lahtrisse tuleb kirjutada kliendi ID Erplyst või otsinguga otsida vastav klient. Otsing otsib lives Erply kliendibaasist.
- Kui jätta lahter tühjaks, siis tehakse iga anonüümse kliendi puhul Erplysse uus kliendi konto. Seda juhul, kui ei ole võimalik e-maili aadressi järgi olemasolevat tuvastada.
- Kui tellimus on seotud olemasoleva Erply kliendiga (lahtrid täidetud), siis kliendi info (nimi, e-posti aadress, telefon) ja arveldusaadress kirjutatakse Erply tellimuse kommentaaridesse. Põhjusel, et kuna kliendikaart on nüüd kõigi anonüümsete klientide puhul ühesugune ja kontakt- ning arveldusinfot Erply kliendikaardi küljes ei ole.
- Seadistada saab anonüümse era- ja ärikliendi eraldi.
18. Kuidas sünkroniseeritakse Tellimuse staatused.
- Tellimuse staatused sünkroniseeritakse Erplysse sellisel kujul nagu need Tellimuse edastamise hetkel Shoprolleris on määratud.
- Kui Tellimus on juba Erplysse jõudnud, siis antud tellimuse staatusi peale seda enam ei uuendata ja edastatata Erplysse.