SSL sertfikaadi lisamine e-poele

SSL TURVASERTIFIKAADI LISAMINE E-POELE

SSL sertifikaat tagab selle, et ühendus veebilehe ja selle külastaja vahel oleks turvaline. Järgi allolevaid juhiseid, mida oleks vajalik teha SSL turvasertifikaadi lisamiseks: 


1. Kontrolli üle oma e-poe domeeni IP aadress

  • Kui Sinu e-poe IP aadress ei ole 217.146.71.224, siis tuleks esimese asjana muuta oma domeeni IP aadressi ehk suunata domeen antud IP aadressile.

NB! Enne suunamist teavita meid, et saaksime teha eelsuunamise, et IP aadressi vahetumisel komplikatsioone ei tekiks!


2. Osta sertifikaat!


3. Millist sertifikaati osta 

  • Toetame zone.ee keskkonnast ostetud sertifikaate: RapidSSL, Comodo ja Geotrust sertifikaate.


4. Lisa info väljade tellimuse täitmisel

  • Serveritüübiks vali: Apache + MOD SSL
  • CN name: e-poe domeen, nt www.pood.ee

5. Kinnita sertifikaat! 

  • Tavaliselt saadetakse peale SSL sertifikaadi tellimist e-mailile sertifikaadi tellimuse info ning sertifikaadi kinnitamise link.
  • Sertifikaadi tellimuse info ja kinnitamise lingi saatmise jaoks peaks olema e-mail algusega admin@domeen.ee (näiteks: admin@minupood.ee)  Kui sellist e-maili aadressi ei ole, tuleks see endale luua. 

6. Saada sertifikaat ja võti!

  • Palun saata SSL sertfifikaadi lisamiseks info@shoproller.ee e-mailile vastava sisuga e-mail.
  • E-mailiga saata: SSL sertifikaat .pem laiendiga failina, privaatvõti (vajadusel ka intermediate sertifikaat) 
  • Intermediate sertifikaadi saate SSL väljastaja käest (Nt RapidSSL või GeoTrust)

PS! Kui on e-poes on makseviisina kasutusel pangalingid või maksekeskus, siis tuleks teisi osapooli samuti e-poe aadressi muutmisest teavitada, kuna nüüdsest on aadress http asemel https! See on oluline informatsioon, kuna võib mõjutada panga või maksekeskuse ja platvormi vahelist info liikumist. 

Korduma kippuvad küsimused

1. Miks peale SSL sertifikaadi lisamist ei muutu e-poes Tellimustel maksestaatus?

  • Kontrolli, et peale SSL sertifikaadi lisamist, on sinu makselahendusel muudetud seadistustes (kui seda nõutakse) http urlid https'ikst? See võib puudutada just Maksekeskuse makselahenduse kasutajaid (Seal tuleks muuta:  Notification, Cancel ja Return urli.
2. Mida teha, kui olen saanud ShopRollerilt tagasiside, et sertifikaat või privaatvõti on vale.
  • Võtke ühendust zone.ee-ga ning küsige nende käest, et nad aitaksid teil leida õige võtme või sertifikaadi. Sertifikaat ja võti peaksid omavahel sobima. Kui olete õige võtme leidnud, saatke see uuesti ShopRollerile: info@shoproller.ee

3.  Mida teha, kui SSL sertifikaat on aegunud ja vaja sertifikaati uuendada?

  • Võtke ühendust zone.ee, et oma sertifikaati uuendada. Kui olete uue sertifikaadi saanud, saatke see ShopRolleri klienditoele info@shoproller.ee ja andke teada oma soovist sertifikaati uuendada. Privaatvõti jääb samaks ja seda saata pole vaja uuesti. 

4. Kui kasutan e-poes mitut domeeni, siis kas piisab ainult ühest sertifikaadist või pean kõikidele domeenidele eraldi sertifikaadid ostma?

  • Üldiselt piisab sellest, kui ainult peadomeenile on sertifikaat ostetud ja lisatud. Kui aga kavatsed turundamisel kasutada ka muude domeenide linke, ja seal kasutada https algusega linke, siis peaks kindlasti ka teistel domeenidel olema sertifikaat. 

5. Kui kaua võib aega võtta sertifikaadi lisamine e-poele või olemasoleva sertifikaadi uuendamine?

  • Uue sertifikaadi lisamine või olemas oleva uuendamine võib mõned päevad aega võtta. Kindlasti tuleb arvestata, et olemasoleva sertifikaadi uuendamist mitte jätta viimasele minutile, muidu võib e-pood maas olla sellel hetkel, kui vana sertifikaat on aegunud ja uut ei ole veel lisatud. 

6. Mis on allüksus ja mis sinna lahtrisse lisama peaks?

  • Allüksuse nime lahtris küsitakse osakonna nime. Kui seda ei ole, võib sinna lisada suvalise nime või sõna. Näiteks e-poe nime. Sertifikaadiga see otseselt seotud ei ole ja muud tähtsust ei oma. 

Ei saanud vastust enda küsimusele? Võta ühendust Võta ühendust