Seadista "Tellimuse kinnituse" saatmine

E-poe tegemine: kuidas tellimuse kinnituse saatmist seadistada

1. Ava teavituste seadistus

  • Tellimuse kinnituse saatmise seadistamiseks võtke halduris lahti Seadistus ja selle alt uuesti Seadistus ja vasakul tekkinud tulbast Teavitused. 
  • Määra linnukesega, kas kliendile saadetakse tellimuse kinnitus enne või peale maksmist. Või mõlemal juhul: nii enne kui ka peale maksmist. 
  • Lisa e-posti lahtrisse e-maili aadress, kuhu tahad, et lisaks teavitus saadetakse tellimuse kohta (mitme e-maili lisamisel eraldada koma + tühikuga). 

Kui kasutad e-poes integreeritud makselahendusi (pangalingid, paypal jms) võiks kindlasti kasutada varianti: Tellimuse kinnitus kliendile e-mailiga peale maksmist, siis näeb klient õiget makse staatust (makstud) tellimuse kinnitusel!

Kui kasutad ka e-poes makseviisina Pangaülekannet oleks soovituslik määrata ka: Tellimuse kinnitus kliendile e-mailile enne maksmist. Maksestaatus automaatselt "makstuks" ei muutu pangaülekande puhul ja sellisel juhul saab klient pangaülekande valides samuti Tellimuse kinnituse (rekvisiitidega). 

Kordama Kippuvad Küsimused

1. Kas ma saan lisada mitu e-maili aadressi "Saada tellimuse kinnitus lisaks e-posti aadressile" lahtrisse, nii et tellimuse kinnitus läheks mitmele erinevale e-maili aadressile?

  • Jah, sellisel juhul peaks lisama mitu e-maili aadressi antud lahtrisse. Eraldama peaks erinevaid e-maili aadresse koma ja tühikuga. Näiteks: info@shoproller.com, info@shopproller.ee

2.  Miks ei ole klientidele läinud tellimuse kinnitus.

  • Vaata, kas oled lisanud tellimisel Arve saaja e-maili välja kohustuslikuks. Kui klient e-maili Arve saaja andmetes ei täida, siis tellimuse kinnitust tema e-mailile ei saadeta. Vaata SIIT, kuidas saad määrata e-maili lahtri kohustuslikuks!

3.  Tellimuse kinnituse saatmisel kliendile ei lähe kiri kohale ja annab veateate.(smtp)

  • Seadistada SMTP server: Seadistus > Seadistus > Teavitused SMTP serveri seadistusi tehes: encryptioni valikut tegemise kohta peaksite küsima oma serveri haldajallt. Kas selleks on SSL või TLS. Samuti sisestades andmeid, kontrollige teised andmed ja paroolid üle, et oleksid õiged. 

4. Miks ei tule mulle(kaupmehele) tellimuse kinnitused  e-mailile?

  • Kontrolli, kas teavitused tulevad enne maksmist või peale maksmist: Seadistus > Seadistus > Teavitused
  • Kontrolli, kas Seadistus > Seadistus > Teavitused oled lisanud lahtrisse e-maili aadressi, kuhu tellimuse kinnituseks peaks saadetama.
  • Kontrolli, et e-maili aadress, kuhu tellimuse kinnitused peaksid minema, on korrektne ja e-mailis endas ei esine vigu. 

Ei saanud vastust enda küsimusele? Võta ühendust Võta ühendust