Kuidas seadistada arvesaaja ja kaubasaaja väljad tellimisel?
E-poe loomine: Kuidas arve- ja kaubasaaja väljasid seadistada
E-poes tellimise lehel on sul võimalik seadistada ja määrata, milliseid andmeid klientidelt küsitakse ning millised nendest on kohustuslikud. Vajadusel saab määrata ka Kommentaarilahtri täitmise kohustuslikuks. Vaata allpool olevaid juhiseid, kuidas seda teha.
1. Ava halduris Tellimise lehekülje seaded
- Seadista arvesaaja ja kaubasaaja väljad tellimisel! Mine Haldurisse, võta lahti Seadistused ja selle alt uuesti Seadistused ja sealt Tellimine! Tee vajalikud linnukesed ja Salvesta!
- Vajadusel määra ka Kommentaarilahter kohustuslikuks.
Korduma Kippuvad Küsimused
1. Millised andmed peaks lisama kohustuslikuks?
- See on üsna individuaalne, oleneb, millist infot oluliseks pidada.
- Arve saaja väljade puhul peaks kindlasti e-maili lahter kohustuslik olema, vastasel juhul ei saadeta kliendile Tellimuse kinnitus (Arve).
- Kaubasaaja andmetes on näiteks oluline telefoni number, kui olete transpordiviisiks valinud mõne pakiautomaadi.