Kuidas teha sooduskupongi
E-poe turundus: kuidas sooduskupongi teha?
Kui tahad oma klientidele pakkuda e-poes soodustust selleks eraldi loodud sooduskoodi näol või saata kliendile soodustuse saamiseks "salakood", kasuta selleks kupongi tegemise võimalust. Vaata allpool olevaid juhiseid, kuidas seda teha saad!
1. Ava halduri menüüst Soodustused
- Võta halduris lahti Soodustuste alt Kupongid. Klikka +Uus, et teha uus kupong.
- Kui oled teinud mitmeid kuponge ning otsid mingit kindlat kupongi, kasuta selle jaoks Kupongi otsingufiltrit! Otsi koodi, nime, staatuse, kuupäeva või kupongi märgendi alusel.
2. Lisa kupongile kood, nimi ja kehtivus
- Seadista kupong ja lisa oma kupongile kood või kasuta automaatselt süsteemi poolt genereeritud koodi. Kood peab olema unikaalne!
- Süsteem genereerib unikaalse kupongi koodi , aga koodi saab üle kirjutada ja muuta vastavalt oma soovile.
- Märgi kehtivus kuupäev kupongile
- Süsteemsed märgendid on sulle endale kasutamiseks, et saaksid selle järgi kuponge otsida ja hallata.
2. Lisa kupongile Eeldused ja Soodustus
- Lisa kindlasti kupongile vähemalt üks eeldus. Ehk mida peab klient tegema selles, et soodustust saada. Ilma eelduseta kupong ei tööta!
- Kõik lisatud eeldused tuleb ka klientidel täita, et kupongil määratud soodustus rakenduks. Vastasel juhul soodustus ei rakendu.
Selgitus: Seega, kui kupongile on lisatud 2 eeldust: eeldus A ja eeldus B, tuleb kupongi rakendumiseks kliendil täita nii eeldus A kui ka eeldus B, mitte valida erinevate eelduste vahel! Summad, mis lisatakse kupongi tegemisel, on km-ta!
3. Lisa kupongile soodustus
- Kui eeldus lisatud kupongile, lisa ka kupongile soodustus, mis kliendile rakendub, kui eeldus on e-poes täidetud.
- Vali rippmenüüst kupongile vastav soodustus.
4. Kontrolli, et Seadistustes on kupongi lahtri kuvamine lubatud.
- Võta halduris lahti Seadistus ja selle alt veel kord Seadistus.
- Vasakust tulbast vali Ostukorv. Vali seadistusest Luba kupongi kasutamist rippmenüüst Jah!
5. Kuhu tekib e-poes kupongilahter sooduskoodi sisestamiseks?
- Kupongi või soodsuskoodi lahter tekib ostukorvi, kus kliendid saavad soodustuse saamiseks oma sooduskoodi ehk kupongi koodi sisestada.
Korduma Kippuvad Küsimused
1. Tegin kupongi, aga kupongi soodustus ostukorvis ei rakendu, mida teha?
- Kontrolli, et kupong on aktiivne ja kehtimis kuupäev õige.
- Kontrolli, et kupongi tegemisel oled lisanud eelduse ja kupongi kasutamisel ka eeldus täidetud. Ilma selleta kupong ei toimi.
- Kui oled soodustuse teinud maatrikstootele, kontrolli, et oled soodustuse lisanud ainult kombinatsioonidele (linnuke on tehtud ainult kombinatsioonide ette). Vastasel juhul soodustus ei rakendu.
2. Kui olen teinud kupongi, siis kas kupong rakendub ka juba allahindluses olevatele toodetele?
- Seda saab mõlemat pidi seadistada. Soodustust määrates, saad nüüd keelata, et kupong ei rakenduks juba soodustuses olevatele toodetele. Selleks lisa linnuke "Keela topelt soodustuse" ette. Kui linnukest ei ole tehtud, siis rakendub kupong ka juba soodustuses olevatele toodetele
3. Kuidas ja kas saab teha koopiat juba olemasolevast kupongist?
- ShopRolleris on võimalik juba olemasolevat kupongi kopeerida. Sellisel juhul tehakse olemasolevast kupongist koopia (tingimuste ja soodustustega), kuid kood genereeritakse algkupongist erinev. See on kasulik juhul, kui on vajalik teha samade tingimustega mitu kupongi.
- Et kupongi kopeerida, tehke lahti kupong, millest koopiat teha soovite ja klikake üleval paremal "Veel" ja valige "Kopeeri X korda" See tähendab, et kopeeritakse sama kupongi, nii palju kui soovite. X võrdub kupongide arv.
4. Kuidas saan kupongilahtri ostukorvist eemaldada?
- Kupongilahtri saab eemaldada läbi seadistuste. Selleks mine halduris Seadistus > Seadistus > Ostukorv ja vali "Luba kupongi kasutamist" valikust "Ei"
5. Millisel juhul kasutada soodustuse valikut "Soodustus kampaania toodetelt?
- Seda kasutatakse juhul, kui Eelduseks lisada , et klient peab ostma kindlaid tooted või tootegrupi tooteid, siis kasutades "Soodustus kampaania toodetelt" rakendub soodustus Eelduses määratud toodetele.