Unustasid salasõna?

Unustasid salasõna ja ei saa oma e-poodi sisselogida, vaata all pool olevaid juhiseid, kuidas saad uue salasõna tellida. Uue salasõna tellimiseks vajalik on teada oma kontoga seotud kasutajanime ja e-maili. Kasutajanimi võib olla nii e-maili aadress kui ka eraldi sõna.         

1. Mine oma e-poe login lehele

  • Uue salasõna tellimiseks klikka Kasutajanime ja Salasõna lahtrite all lingile Unustasid salasõna?
  • Kui sinu kasutajaga loodi ka e-poe konto, siis leiad e-poe login informatsiooni ka oma e-mailist. 

2. Telli uus salasõna

  • Järgmises aknas sisesta oma e-poe Kasutajanimi ja E-posti aadress. 
  • Peale seda klikka Telli salasõna vahetus
  • Kui see õnnestus, kuvatakse ka ekraanile vastav teavitus - samuti saadetakse teile e-mail, mille kaudu saate salasõna ära muuta.

3. Muuda salasõna

  • Ava oma e-mail ja leia sealt e-mail pealkirjaga "Salasõna vahetus"
  • Salasõna muutmiseks klikka nupule Muuda salasõna
  • Järgmisel lehel sisesta uus salasõna kaks korda (miinimum 6 tähemärki) ja Salvesta!

          

  

 

Korduma Kippuvad Küsimused

   1. Sain veateate salasõna tellimisel, mida teha?

  • Kui sa said salasõna tellimisel veateate "kasutajat ei leidnud" ("user not found"), siis on sisestatud kasutajanimi või e-maili aadress (või mõlemad) valed või sellist andmetega aktiivset e-poe kasutajat ei leitud. 

   2. Ma ei mäleta oma kasutajanime?

  • E-poe kasutajad, kes on ka omanikud ja registreerisid ise e-poe konto, on kasutajanimeks e-maili aadress. Samuti leiate e-poe sisselogimise (sh ka kasutajanime) info ka oma e-mailist, mis saadeti teile peale e-poe registreerimist ("Sinu e-poe ligipääsud")
  • E-poe kasutajad, kellele on loodud e-poe ligipääs e-poe omaniku poolt, peaksid kasutajanime küsimiseks või salasõna muutmiseks kontakteeruma e-poe omaniku poole, kes teile e-poe kasutaja konto tegi. 
  • Kui üleval oleval olevad sammud ei olnud ikkagi abiks ja ei õnnestunud, siis võta ühendust meie Kasutajatoega.

Ei saanud vastust enda küsimusele? Võta ühendust Võta ühendust