Unustasid salasõna?
Unustasid salasõna ja ei saa oma e-poodi sisselogida, vaata all pool olevaid juhiseid, kuidas saad uue salasõna tellida. Uue salasõna tellimiseks vajalik on teada oma kontoga seotud kasutajanime ja e-maili. Kasutajanimi võib olla nii e-maili aadress kui ka eraldi sõna.
1. Mine oma e-poe login lehele
- Uue salasõna tellimiseks klikka Kasutajanime ja Salasõna lahtrite all lingile Unustasid salasõna?
- Kui sinu kasutajaga loodi ka e-poe konto, siis leiad e-poe login informatsiooni ka oma e-mailist.
2. Telli uus salasõna
- Järgmises aknas sisesta oma e-poe Kasutajanimi ja E-posti aadress.
- Peale seda klikka Telli salasõna vahetus
- Kui see õnnestus, kuvatakse ka ekraanile vastav teavitus - samuti saadetakse teile e-mail, mille kaudu saate salasõna ära muuta.
3. Muuda salasõna
- Ava oma e-mail ja leia sealt e-mail pealkirjaga "Salasõna vahetus"
- Salasõna muutmiseks klikka nupule Muuda salasõna
- Järgmisel lehel sisesta uus salasõna kaks korda (miinimum 6 tähemärki) ja Salvesta!
Korduma Kippuvad Küsimused
1. Sain veateate salasõna tellimisel, mida teha?
- Kui sa said salasõna tellimisel veateate "kasutajat ei leidnud" ("user not found"), siis on sisestatud kasutajanimi või e-maili aadress (või mõlemad) valed või sellist andmetega aktiivset e-poe kasutajat ei leitud.
2. Ma ei mäleta oma kasutajanime?
- E-poe kasutajad, kes on ka omanikud ja registreerisid ise e-poe konto, on kasutajanimeks e-maili aadress. Samuti leiate e-poe sisselogimise (sh ka kasutajanime) info ka oma e-mailist, mis saadeti teile peale e-poe registreerimist ("Sinu e-poe ligipääsud")
- E-poe kasutajad, kellele on loodud e-poe ligipääs e-poe omaniku poolt, peaksid kasutajanime küsimiseks või salasõna muutmiseks kontakteeruma e-poe omaniku poole, kes teile e-poe kasutaja konto tegi.
- Kui üleval oleval olevad sammud ei olnud ikkagi abiks ja ei õnnestunud, siis võta ühendust meie Kasutajatoega.