Google Tracking
E-poe tegemine: Google Tracking
Nüüd on võimalus täpsemalt ja detailsemalt jälgida oma e-poe külastajate tegevusi ning samuti saada infot, kuidas kliendid sinu e-poeni on jõudnud. Selleks oleme lisaks Google Analyticsile, lisanud juurde võimaluse seadistada e-poes ka Google Tag Manageri ja Google Adwordsi ning nüüdsest on nad ühte nimetuse all Google Tracking.
Tag Manager
Google Tag Manager aitab sul saada täpsemat statiskikat oma e-poe klientide ning e-poes toimuva liikluse kohta. Samuti annab see võimaluse kaupmehele jälgida e-poes toimuvaid sündmusi (events) ja seeläbi teha edaspidiselt ettevõtte jaoks tarku otsuseid.
- Vaata täpsemalt, kuidas Tag Manageri seadistada.
AdWords conversation tracking
AdWords on veebipõhine reklaamiplatvorm, mida omab ja haldab Google. Mitmed ettevõtted kasutavad internetis digiturunduse strateegiana just Adwordsi, et jõuda uute klientideni ja seeläbi kasvatada müüki ning oma ettevõtte tegevust.
- Vaata täpsemalt, kuidas e-poes Google Adwordsi seadistada.