Kuidas lisada tellimusele makse (laekumine) käsitsi

E-poe loomine: Kuidas tellimusele makselaekumist käsitsi lisada

Kui kasutad e-poes integreeritud makselahenduse asemel pangaülekande võimalust, siis maksestaatus automaatselt ei muutu tellimusel ning makse tuleb käsitsi lisada. Samuti on seda vajalik lisada, kui teed käsitsi e-poes tellimust kellelegi. 

1. Tee e-poe halduris lahti tellmus, millele soovid makset lisada või tee lahti uus tellimus (kui hakkad uut tellimust käsitsi täitma). Selleks võta halduris lahti Müük ja selle alt Tellimused ja tee lahti tellimus või lisa uus. 

Kuidas lisada tellimusele makselaekumine - shoproller

2. Sisesta tellimuse info ja Salvesta. Seejärel lisa tellimusele makse info ja võta ülevalt lahti Maksed!

Kuidas lisada tellimusele makselaekumine - shoproller

3. Kui tellimusel on Makse juba olemas (Pangaülekanne) tellimusel, siis Maksestaatuse muutmiseks klikka Makse kuupäeva ees olevale kastile. Kui Makset üldse veel tellimusel ei ole, siis makse lisamiseks tellimusele klikata +Lisa makse

4. Avanenud aknas lisa tellimusele vajalik Makse ja info (kuupäev, makseviis, kellaaeg jne) või muuda olemasoleva Makse maksestaatust ja infot. Seejärel Salvesta!

e-poe tegemine shoproller

Korduma Kippuvad Küsimused

1. Kas saan peale tellimuse muutmist saata kliendile uuesti Tellimuse kinnituse?

  • Jah, kui oled muudatused salvestanud, klikka üleval paremal "Veel"  ja vali sealt "Saada e-postiga." Nii saad tellimusel tehtud muudatused edasi saata ka kliendile, saates talle uuendatud tellimuse kinnituse. 
    Kuidas lisada tellimusele makselaekumine - shoproller

2. Kui teen käsitsi tellimust, siis kui palju tooteid võin tellimusele lisada?

  • Sellel ei ole piirangut, võid lisada nii palju tooteid, kui soovid

3. Kui muudan tellimusel maksestaatust, siis kas klient näeb ka seda oma tellimuse ajaloos?

  • Jah, peale maksestaatuse muutmist muutub tellimuse staatus ka kliendi tellimuste ajaloos. 

4. Millisel juhul peaksin käsitsi tellimuse maksestaatust muutma?

  • Kui klient on kasutanud ostu sooritamisel Pangaülekannet. Sellisel juhul ei muutu maksestaatus automaatselt. Automaatselt muutub maksestaatust integreeritud makselahenduste kasutamisel. Näiteks: pangalinkide kasutamisel.

Ei saanud vastust enda küsimusele? Võta ühendust Võta ühendust