Chat ja klienditugi

E-poe seadistamine: Live chat ja klienditugi


Chat ja klienditugi seadistamine annab võimaluse lisada e-poele, paremale alla, vestlusaken, läbi mille saavad kliendid Sinuga otse suhelda ja küsimusi esitada. Tutvu erinevate võimalustega all pool ja tee oma valik!

Vajalik on vestlusakna teenusepakkuja juures teha kõigepealt konto. Sealt saad ka vajaliku koodi, mis tuleb lisada oma ShopRolleri e-poe seadetesse.




Askly

1. Võta lahti Lisad ning selle alt Chat ja klienditugi. Askly seadistamiseks klikka Seadista. 

2. Avanenud seadistamise lehel jälgi juhiseid ja kopeeri HTML kood antud lahtrisse! Tee vestlusaken aktiivseks ja Salvesta!


Zendesk


1. Võta lahti Lisad ning selle alt Chat ja klienditugi. Zendeski (zopim) seadistamiseks klikka Seadista. 

2. Avanenud seadistamise lehel jälgi juhiseid ja kopeeri HTML kood antud lahtrisse! Tee vestlusaken aktiivseks ja Salvesta!

Olark

1. Võta lahti Lisad ning selle alt Chat ja klienditugiOlark live chat'i seadistamiseks klikka Seadista. 

2. Avanenud seadistamise lehel jälgi juhiseid ja kopeeri Website kood antud lahtrisse! Tee vestlusaken aktiivseks ja Salvesta!

Jivosite


1. Võta lahti Lisad ning selle alt Chat ja kliendi tugi. Jivosite live chat'i seadistamiseks klikka Seadista.

2. Avanenud seadistamise lehel jälgi juhiseid ja kopeeri HTML kood antud lahtrisse! Tee vestlusaken aktiivseks ja Salvesta!



LiveChat


1. Võta lahti Lisad ning selle alt Chat ja klienditugi. Live chat'i seadistamiseks klikka Seadista.

2. Avanenud seadistamise lehel jälgi juhiseid ja kopeeri website kood antud lahtrisse! Tee vestlusaken aktiivseks ja Salvesta!


SnapEngage


1. Võta lahti Lisad ning selle alt Chat ja kliendi tugi. Snap Engage'i seadistamiseks klikka Seadista.

2. Avanenud seadistamise lehel jälgi juhiseid ja kopeeri widget kood antud lahtrisse! Tee vestlusaken aktiivseks ja Salvesta!


Kuidas lisada kommentaari lahtrit tootelehele, vaata SIIT!


Korduma Kippuvad Küsimused

1. Mis saab siis, kedagi ei ole e-poe online vestlusaknas vastamas ehk pole online?

  • Kui kedagi online ei ole, saab klient saata tagasiside läbi vestlusakna e-maili kujul

Ei saanud vastust enda küsimusele? Võta ühendust Võta ühendust