Kuidas muuta jaluses kontaktinfot
E-poe loomine: Kuidas muuta jaluses kontaktinfot
Kui Ettevõtte andmed on muutunud, siis kontrolli, et e-poes oleksid ka kuvatud õiged andmed ja muuda vajadusel. Selleks, et kontaktinfot jaluses muuta, on vaja andmeid muuta kahes kohas.
1. Ava > Minu konto
- Võta lahti halduris Seadistus > Minu konto. Muuda vajalikud andmed ja Salvesta!
- Kontrolli või muuda Ettevõtte andmeid ja Aadress. Need andmed kuvatakse ka e-poe jalusesse.
- Vajadusel muuda ka panga andmed, kui need on muutunud.
2. Kontrolli ja muuda ka e-poe üldisi andmeid.
- Muuda andmed ka Seadistuste alt. Selleks võta halduris lahti Seadistus > Seadistus > Üldine. Muuda ka seal andmed ja Salvesta!
🔴NB! Tehtud muudatuste jõustumine e-poe jaluses võib veidike aega võtta!
Korduma Kippuma Küsimused
1. Muutsin telefoni nr ja e-maili Minu konto alt ära, aga ikka saadab vana infot tellimusega kaasa?
- Andmete muutmisel on vaja muuta andmeid kahes kohas. Kontrolli kas muutsid ka andmed ära
Seadistus > Seadistus > Üldine
2. Muutsin andmed jaluses ära, aga näen ikka vanasid kontaktandmeid.
- Tehtud muudatused võtavad veidike aega, kuna vahemälus hoitakse ka vana info.
- Kui kasutad mõnda lao/kassatarkvara või majandustarkvara, kontrolli ega ettevõtte kaardi info ei jookse e-poodi antud tarkvarast. Sellisel juhul tuleks ettevõtte info kindlasti uuendada ka ShopRolleriga ühildatud tarkvaras kliendikaardil. Muidu järgmisel sünkroniseerimisel kirjutatakse see info tarkvara poolt vanade andmetega uuesti üle.