Lisa lehele Askly Chat

Asklyga on klienditoe kanalid nagu vestlusaken, e-post ja telefon, kõik ühe kliki kaugusel, kliendid ei pea lehelt lahkuma info otsimiseks või e-maili saatmiseks.

Reaalajas tõlge 

Asklyga (Translate wise) saab klienditoe tiim vastata päringutele mistahes keeles automaatse tõlke abil. Näiteks, klienditugi kirjutab eesti keeles ja klient loeb vastust soome keeles, ja vastupidi. Vaata allpool olevaid juhiseid, kuidas saad Askly oma e-poega ühendada. 

1. Ava Chat ja klienditoe seadistused

  • Vali halduri menüüst Lisad ja selle alt vali Chat ja klienditugi 
  • Ava Askly seadistused, klikates ikoonile. 

2. Lisa lahtrisse Askly kood

  • Logi sisse oma Askly kontole ja kopeeri sealne koodijupp
  • Lisa kood e-poe Askly seadistustes, selle jaoks mõeldud lahtrisse.
  • Määra Askly linnukesega aktiivseks ja Salvesta!

Ei saanud vastust enda küsimusele? Võta ühendust Võta ühendust