Chat ja klienditugi

E-poe seadistamine: Live chat ja klienditugi

Chat ja klienditugi seadistamine annab võimaluse lisada e-poele, paremale alla, vestlusaken, läbi mille saavad kliendid Sinuga otse suhelda ja küsimusi esitada. Tutvu erinevate võimalustega all pool ja tee oma valik!

Seadista sobiv vestlusaken

1. Võta lahti Lisad ning selle alt Chat ja klienditugi. Zendeski (zopim) seadistamiseks klikka Seadista. 

Chat ja klienditugi lisamine e poodi


1.1 Avanenud seadistamise lehel jälgi juhiseid ja kopeeri HTML kood antud lahtrisse! Tee vestlusaken aktiivseks ja Salvesta!

Chat ja klienditugi lisamine e poodi


2. Võta lahti Lisad ning selle alt Chat ja klienditugiOlark live chat'i seadistamiseks klikka Seadista. 

Chat ja klienditoe võimaluste lisamine e poodi


2.1 Avanenud seadistamise lehel jälgi juhiseid ja kopeeri Website kood antud lahtrisse! Tee vestlusaken aktiivseks ja Salvesta!

Chat ja klienditoe võimaluste seadistamine e poes


3. Võta lahti Lisad ning selle alt Chat ja kliendi tugi. Jivosite live chat'i seadistamiseks klikka Seadista. 

live chat ja klienditoe lisamine e poodi


3.1 Avanenud seadistamise lehel jälgi juhiseid ja kopeeri HTML kood antud lahtrisse! Tee vestlusaken aktiivseks ja Salvesta!

Chat ja klienditoe võimaluste lisamine e poodi


4. Võta lahti Lisad ning selle alt Chat ja klienditugi. Live chat'i seadistamiseks klikka Seadista. 

shoproller - Chat ja klienditoe võimaluste lisamine e poodi


4.1 Avanenud seadistamise lehel jälgi juhiseid ja kopeeri website kood antud lahtrisse! Tee vestlusaken aktiivseks ja Salvesta!

shoprolleri e poe tegemine - live chat ja klienditugi


5. Võta lahti Lisad ning selle alt Chat ja kliendi tugi. Snap Engage'i seadistamiseks klikka Seadista.

shoprolleri e poe tegemine - live chat ja klienditugi


5.1 Avanenud seadistamise lehel jälgi juhiseid ja kopeeri widget kood antud lahtrisse! Tee vestlusaken aktiivseks ja Salvesta!

shoprolleri e poe tegemine - live chat ja klienditugi

Kuidas lisada kommentaari lahtrit tootelehele, vaata SIIT!


Korduma Kippuvad Küsimused

1. Mis saab siis, kedagi ei ole e-poe online vestlusaknas vastamas ehk pole online?

  • Kui kedagi online ei ole, saab klient saata tagasiside läbi vestlusakna e-maili kujul

Ei saanud vastust enda küsimusele? Võta ühendust Võta ühendust