Kuidas muuta jaluses kontaktinfot

E-poe loomine: Kuidas muuta jaluses kontaktinfot

Kui Ettevõtte andmed on muutunud, siis kontrolli, et e-poes oleksid ka kuvatud õiged andmed ja muuda vajadusel. Selleks, et kontaktinfot jaluses muuta, on vaja andmeid muuta kahes kohas.

1. Ava > Minu konto

  • Võta lahti halduris Seadistus > Minu konto. Muuda vajalikud andmed ja Salvesta!
  • Kontrolli või muuda Ettevõtte andmeid ja Aadress. Need andmed kuvatakse ka e-poe jalusesse. 
  • Vajadusel muuda ka panga andmed, kui need on muutunud. 

2. Kontrolli ja muuda ka e-poe üldisi andmeid. 

  • Muuda andmed ka Seadistuste alt. Selleks võta halduris lahti Seadistus > Seadistus > Üldine. Muuda ka seal andmed ja Salvesta!

e poe loomine - kontaktinfo sedistamine Shoprolleris

🔴NB! Tehtud muudatuste jõustumine e-poe jaluses võib veidike aega võtta!

Korduma Kippuma Küsimused

1. Muutsin telefoni nr ja e-maili Minu konto alt ära, aga ikka saadab vana infot tellimusega kaasa?

  • Andmete muutmisel on vaja muuta andmeid kahes kohas. Kontrolli kas muutsid ka andmed ära 
    Seadistus > Seadistus > Üldine
    e-poe loomine - veebipoe kontaktandmete muutmine shoproller keskkonnas

2. Muutsin andmed jaluses ära, aga näen ikka vanasid kontaktandmeid. 

  • Tehtud muudatused võtavad veidike aega, kuna vahemälus hoitakse ka vana info. 
  • Kui kasutad mõnda lao/kassatarkvara või majandustarkvara, kontrolli ega ettevõtte kaardi info ei jookse e-poodi antud tarkvarast. Sellisel juhul tuleks ettevõtte info kindlasti uuendada ka ShopRolleriga ühildatud tarkvaras kliendikaardil. Muidu järgmisel sünkroniseerimisel kirjutatakse see info tarkvara poolt vanade andmetega uuesti üle. 

Ei saanud vastust enda küsimusele? Võta ühendust Võta ühendust