Kuidas teha sooduskupongi

E-poe turundus: kuidas sooduskupongi teha?

Kui tahad oma klientidele pakkuda e-poes soodustust selleks eraldi loodud sooduskoodi näol või saata  kliendile soodustuse saamiseks "salakood", kasuta selleks kupongi tegemise võimalust. Vaata allpool olevaid juhiseid, kuidas seda teha saad! 

1. Ava halduri menüüst Soodustused

  • Võta halduris lahti Soodustuste alt Kupongid. Klikka +Uus, et teha uus kupong.

  • Seadista kupong ja lisa oma kupongile kood või kasuta automaatselt süsteemi poolt genereeritud koodi. Kood peab olema unikaalne!

E-poe turundus shoprolleris: kuidas sooduskupongi teha?
3. Lisa kindlasti Eeldused ja Soodustus! 

  • Lisa kindlasti kupongile vähemalt üks eeldus. Ilma eelduseta kupong ei tööta! 
  • Kõik lisatud eeldused tuleb ka klientidel täita, et kupong rakenduks. Vastasel juhul soodustus ei rakendu. 

🔴 Seega, kui kupongile on lisatud eeldus A ja eeldus B, tuleb kupongi rakendumiseks kliendil täita nii eeldus A kui ka eeldus B, mitte valida erinevate eelduste vahel! Summad, mis lisatakse kupongi tegemisel, on km-ta!

sooduskupongide loomine shoproller veebipoes

4. Kasuta otsingufiltrid

  • Kui oled teinud mitmeid kuponge ning otsid mingit kindlat kupongi, kasuta selle jaoks Kupongi otsingufiltrit! Otsi koodi, nime, staatuse, kuupäeva või kupongi märgendi alusel. 

sooduskupongid e-poes

5. Kontrolli, et Seadistustes on kupongi lahtri kuvamine lubatud.

  • Võta halduris lahti Seadistus ja selle alt veel kord Seadistus. 
  • Vasakust tulbast vali Ostukorv. Vali seadistusest Luba kupongi kasutamist ripmenüüst Jah!

Shoproller: kuidas sooduskupongi teha?

6.  Kuhu tekib e-poes kupongilahter sooduskoodi sisestamiseks?

  • Kupongi või soodsuskoodi lahter tekib ostukorvi, kus kliendid saavad soodustuse saamiseks oma sooduskoodi sisestada,

sooduskoodi lisamine veebipoe platvormil

Korduma Kippuvad Küsimused

1.  Tegin kupongi, aga kupongi soodustus ostukorvis  ei rakendu, mida teha?

  • Kontrolli, et kupong on aktiivne ja kehtimis kuupäev õige. 
  • Kontrolli, et kupongi tegemisel oled lisanud eelduse ja kupongi kasutamisel ka eeldus täidetud. Ilma selleta kupong ei toimi.
  • Kui oled soodustuse teinud maatrikstootele, kontrolli, et oled soodustuse lisanud ainult kombinatsioonidele (linnuke on tehtud ainult kombinatsioonide ette). Vastasel juhul soodustus ei rakendu. 

2.  Kui olen teinud kupongi, siis kas kupong rakendub ka juba allahindluses olevatele toodetele?

  • Seda saab mõlemat pidi seadistada. Soodustust määrates, saad nüüd keelata, et kupong ei rakenduks juba soodustuses olevatele toodetele. Selleks lisa linnuke "Keela topelt soodustuse" ette. Kui linnukest ei ole tehtud, siis rakendub kupong ka juba soodustuses olevatele toodetele

    sooduskupong shoproller platvormil

3. Kuidas ja kas saab teha koopiat juba olemasolevast kupongist?

  • ShopRolleris on võimalik juba olemasolevat kupongi kopeerida. Sellisel juhul tehakse olemasolevast kupongist koopia (tingimuste ja soodustustega), kuid kood genereeritakse algkupongist erinev. See on kasulik juhul, kui on vajalik teha samade tingimustega mitu kupongi. 
  • Et kupongi kopeerida, tehke lahti kupong, millest koopiat teha soovite ja klikake üleval paremal "Veel" ja valige "Kopeeri X korda"  See tähendab, et kopeeritakse sama kupongi, nii palju kui soovite. X võrdub kupongide arv. 

    sooduskupongid shoproller e poe platvormil

4. Kuidas saan kupongilahtri ostukorvist eemaldada?

  • Kupongilahtri saab eemaldada läbi seadistuste. Selleks mine halduris Seadistus > Seadistus > Ostukorv ja vali "Luba kupongi kasutamist" valikust "Ei"

sooduskupongi e poe ostukorvist eemaldamine - shoproller

5. Millisel juhul kasutada soodustuse valikut "Soodustus kampaania toodetelt?

  • Seda kasutatakse juhul, kui Eelduseks lisada , et klient peab ostma kindlaid tooted või tootegrupi tooteid, siis kasutades "Soodustus kampaania toodetelt" rakendub soodustus Eelduses määratud toodetele. 

Ei saanud vastust enda küsimusele? Võta ühendust Võta ühendust